Booking Your Hotel with Agoda through this site,Get the BEST Deal

Thursday, May 30, 2013

Bila Ajal

Dihempap besi terlerai

Oleh Na’imah Mohamed
Petaling Jaya: Seorang lelaki maut manakala majikannya cedera parah selepas kereta dinaiki mereka dihempap sebuah besi kerangka kren yang terjatuh dari sebuah treler dalam kejadian di susur keluar Jalan Lapangan Terbang Subang menghala Lebuhraya Persekutuan, di sini, semalam.
Dalam kejadian jam 4.20 petang itu, mangsa Kelvin Kumar, 26; maut di tempat kejadian manakala majikannya, Anisa Abd Rahman, 43, cedera parah selepas besi berkenaan jatuh di atas kereta Peugeot 3008 dipandu wanita terbabit.
Menurut Timbalan Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Superintendan Fadil Marsus pihaknya percaya kejadian berlaku akibat besi berkenaan tidak diikat dengan kuat sehingga mengakibatkannya terjatuh sebelum menghempap kenderaan mangsa.

“Mangsa lelaki yang bekerja di restoran wanita terbabit sebagai tukang masak duduk di bahagian penumpang depan ketika kejadian dan mati di tempat kejadian dan mayatnya dihantar ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) untuk dibedah siasat.
Foto
KEADAAN kereta yang remuk selepas ditimpa besi kerangka kren. Gambar kecil, anggota trafik memeriksa kereta mangsa yang remuk, semalam

No comments:

Post a Comment